Wie zijn wij

Initiatiefnemers van Stichting Tagore zijn Twan Custers en Ceciel Funnekotter. Twan Custers (1953) is vele jaren werkzaam geweest in het solidariteits- en ontwikkelingswerk in Azië, met name India. Met andere vrijwilligers runt hij de goede doelenwinkel van Stichting Fideel in Zutphen. Ceciel Funnekotter (1962) werkt al lange tijd als diaconaal opbouwwerkster en coördinator van het Meester Geertshuis in Deventer.

Samen willen ze met Stichting Tagore een impuls geven aan een beleving van kunst en cultuur waar plaats is voor zingeving, ontmoeting, solidariteit  en verbinding. De persoon van Rabindranath Tagore als naamgever van het initiatief belichaamt al deze facetten. Het is dan ook niet vreemd dat Stichting Tagore jaarlijks met een deel van haar omzet een geëngageerd cultuurproject in India wil steunen.

Het stichtingsbestuur bestaat uit ervaren en enthousiaste mensen die de doelstelling breedte en diepgang willen geven.

Twan en Ceciel
Foto: Linda Peppelman