Er gaat wat veranderen…

Er gaat wat veranderen met Tagore
De afgelopen seizoenen hebben we in Tagore prachtige voorstellingen gehad en is het kerkje ook voor veel vergaderingen en trainingen gebruikt. Een geweldige tijd, waarin we vele mooie voorstellingen en concerten hadden, waarbij we bijzondere trouwfeesten faciliteerden,en interessante debatavonden hielden. Waarbij een betrokken bestuur en enthousiaste vrijwilligersclub garant stond voor succes. Maar er gaat wat veranderen. Vanaf begin 2015 gaan we onze activiteiten in Tagore afbouwen. Het programmeren en beheren kostte teveel tijd en is een zeer intensieve bezigheid gebleken (naast ons reguliere werk) en daarnaast noopt de gezondheid ook tot een stapje terug.
Dit betekent dat we op zoek zijn naar andere gebruikers van het kerkje. Inmiddels wordt het kerkje te koop aangeboden via erfgoedmakelaar Redres. Het kerkje heeft als bestemming wonen, werken en maatschappelijke doeleinden. We hopen dat het behouden blijft voor cultuur. Ben je iemand of ken je iemand voor wie dit unieke kerkje iets is tip hem of haar dan deze site: www.redres.nl
Tagore zal geen eigen cultureel programma meer aanbieden, maar er kan nog steeds gewoon gehuurd worden voor bijeenkomsten en uitvoeringen van derden. Zoek daarvoor gerust contact met ons. Ik hou jullie op de hoogte. En aarzel niet om te informeren bij ons. Tagore is gehuisvest in de Middelhovenstraat 11 6953 BV in Dieren
Groet van Twan en Ceciel info@stichtingtagore.nl 06 42844351

Update: inmiddels is Tagore onder voorbehoud verkocht. Op marktplaats staan een aantal items uit de boedel, heb je interesse laat het dan weten  :http://bit.ly/1fhzaiv